maandag, mei 12, 2008

Totale kosten weekje Napels / Sorrento

€ 1.278,08

Pas nu zijn alle kosten bekend.

Het eerste ticket naar Milaan, het ticket overboeken naar Napels, ongeveer 500 euro kosten hotel in Napels en Sorrento.
De kosten voor de scooter, de reiskosten, de eetkosten, de ferry's, het verloren gegane boek uit de bibliotheek.
Voor dit bedrag weet ik wel leukere reisjes, een weekje Afrika, V.S., weet ik veel, van alles, maar beslist niet de week die ik had. Spijt!!!!

November vorig jaar overwoog ik om naar N.Y te gaan, maar ik vond het toch te duur. Nu denk ik, had ik maar. Was ik maar.

5 opmerkingen:

  1. nu jammer voor je ik telde even op nederlands geld was 2816.52
    nu denk voortaan even na ,en hoop de volgende keer beter voor je
    groet Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer! Heel jammer dat het niet leuker was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je het niet leuk gehad hebt zeker als je naar de prijs kijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. citroenvlinderdinsdag, 13 mei, 2008

    Als je eens kijkt naar wat deze week je wel heeft opgeleverd - behalve dan ergernis over kennelijk een te dure trip - wat zou dat allemaal zijn.

    Probeer voor jezelf eens een aantal geslaagde zaken uit deze reis te benoemen.

    Ik vind het zo jammer voor je dat het lijkt alsof het helemaal niets was, die hele week niet. En je alleen maar kan verzuchten hoe duur het was!

    Reken het eens per uur uit. Zet de tandarts per uur er eens tegenover (duur, maar nooit leuk!).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Het heeft me opgeleverd een scootertocht naar Pompeii op een 125 cc motor. Dat was een toppertje.

    Ik had wel naar de VS gewild, maar vond het te duur, wilde een bijzondere en goedkope vakantie, dus Italie. Met deze prijs heb ik spijt dat ik niet naar de VS ben gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen