vrijdag, mei 16, 2008

Volgende week twee sollicitaties

Volgende week ga ik twee keer intern solliciteren. Ik ben benieuwd. Ik zie nu al wel wat kanttekeningen, maar toch denk ik dat ik er goed aan doe. Het is jaren geleden, dat ik solliciteerde, maar ik heb er vertrouwen in.

Ik heb namelijk een troef achter de hand, mocht het niet gemakkelijk gaan. Ik probeer het dan een half jaar op detacheringsbasis. Mocht het dan niet lukken, kan ik nog gewoon terug naar mijn huidige baan.

De tweede sollicitatie valt samen met een trouwerij van een nichtje waarvoor ik ben uitgenodigd. Helaas kan ik pas om 3 uur 's middags er naar toe en mis ik de burgerlijke stand. De ambtenaar van de burgerlijke stand is mijn broer, die zijn dochter trouwt. Komt niet vaak voor. Jammer maar helaas.
Mijn huidige werk is niet iets waar ik me prettig bij voel. Wanneer ik nu al begin met een kink in de kabel, dan kan ik hier veel spijt van hebben.

4 opmerkingen:

  1. Heel goed dat je de stap neemt om te solliciteren. Het is duidelijk dat je huidige functie voor jou niet goed is, hopelijk gaat het op een andere plek een stuk beter. Heel veel succes! Wel jammer dat je daardoor die trouwerij deels mist. Ze kunnen het vast wel op video opnemen!
    Lieve groetjes, Zuinigaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend; solliciteren.

    Prettig te lezen dat je NOG een troef achter handen hebt. Gewoon doorgaan totdat je merkt dat je op een plek zit waar je tot zijn recht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes :) en anders kun je misschien iets gaan doen met die workshops. Ofzo. :P

    BeantwoordenVerwijderen