zondag, juni 01, 2008

Tijd voor een boek

Het boek dat ik gisteren kocht van de in januari gekregen boekenbon heb ik voor de helft uit. Het gaat in tegen alle regels. Boeken lees ik eigenlijk alleen tijdens vakanties.

De kranten van gisteren zijn nog niet gelezen, de laatste was zit nog in de wasmachine, de vloer is nog niet schoon gestoomd. Het interview niet geschreven, de familiebrief ook nog niet geschreven. Koken is veranderd in peen warmen en een visje bakken.

Lekker een dag vakantie met het boek Salaam! Destijds zag ik het interview bij Pauw en Witteman.
Vrijdag zat ik in de bioscoop naast een moslima, die regelmatig onder haar hoofddoek in haar haar krabde.

Het was niet de bedoeling dit boek te kopen, maar een aardig management boek of zo. Het werd dit 256 pagina's dikke boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten