donderdag, juni 26, 2008

Verkopen via Bol.com gaan goed

Soms koop ik een nieuw boek, bijvoorbeeld met behulp van de bijeengespaarde punten door enquetes van interviewprogramma Invotes.
Ook kocht ik het boek Salaam! met behulp van een boekenbon die ik voor mijn verjaardag ontving.

Afgelopen weken heb ik alle boeken tweedehands boeken verkocht. Het ging eigenlijk best snel. Een boek kon niet door de brievenbus en daarvoor betaalde ik aan TNT forse verzendkosten. De verkoopprijs was net iets meer, dan dat ik ontving. Ik had dat boek misschien beter aan de kringloop kunnen geven.

5 opmerkingen:

  1. soms kan het opengeslagen en goed verpakt wel door de brieven bus.
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik lees je weblog al een hele tijd en vroeg me af wat je netto verdiend om een wat completer beeld te krijgen. Ik denk dat ik erover heen gelezen heb maar was benieuwd omdat ook altijd alle uitgaven vermeld staan waar je het allemaal van moet doen...Aangezien het een anoniem blog is hoop ik dat je het geen bezwaarlijke of vervelende vraag vindt. Groet Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Boukje, Harry Potter was te dik voor de brievenbus.

    @Barbara:
    http://opnieuwbegonnen.blogspot.com/2008/01/mijn-vaste-lasten-gaan-in-2008-omhoog.html
    Staan mijn vaste lasten. Op basis hiervan kun je uitrekenen wat ik maandelijks binnen heb gekregen in 2007, excl vakantiegeld en 13e maand.
    4% is die 90 euro die ik maandelijks spaar door uitsparen werkster.
    In 2008 ben ik 7% meer gaan verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je krijgt bij boeken van BOL die je als pakket moet versturen wel een extra geld om de kosten wat te dekken. helaas is dat inderdaad soms nog te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij gaat het ineens ook heel goed met de boekenverkoop! Ik heb de afgelopen weken bruto 22,26 verdiend via de 2e handsboekenverkoop, maar de verzendkosten drukken de verdiensten, per saldo blijft er niet veel over. Ik heb de bedragen van de overgebleven boeken wat opgehoogd, zodat ik ook nog wat aan overhoud.

    BeantwoordenVerwijderen