dinsdag, juli 15, 2008

Huizenruil of huizenoppas tijdens vakanties


Onlangs las ik ergens de tip:


"Woningruil of huizenoppasser tijdens vakanties. "

Surfend met Google trof ik al snel veel uitwisselingsmogelijkheden aan voor huizenruil of oppas.
Woningruil startpagina en dan de kolom vakanties.

Vooral het uitwisselen van vakanties met het buitenland lijkt me top.

Home exchange is de website voor verre en dichterbij landen. Er zitten luxe en simpele huizen bij. Ja, ik wil wel voordelig naar Australië.
De wetenschap dat er meestal echt veilig wordt opgepast in jouw huis en dat er in jaren nog nooit iets noemenswaardigs vervelend is gebeurd geeft moed.
Ik geef zo maar een aantal links aan die ik heb gevonden, zonder verder commentaar:
Home Exchange on vacation
Huizenruil
Green theme international Vakantiehuis uitwisseling en huisruil
Luxury home exchange
Simply home exchange

Via deze website mag je gratis oppassen op een andermans/-vrouws huis. Vaak in verband met dieren.

3 opmerkingen:

  1. Kent u de nieuwe website www.voor-elkaar.net ?

    voor-elkaar is een website zonder winstbejag, die slechts bedoeld is om huisoppassers en oppaszoekers bij elkaar te brengen.
    Geen financiële tussenkomst of bemiddeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kent u de nieuwe website www.voor-elkaar.net ?

    voor-elkaar is een website zonder winstbejag, die slechts bedoeld is om huisoppassers en oppaszoekers bij elkaar te brengen.
    Geen financiële tussenkomst of bemiddeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
    Welke software heb je hiervoor gebruikt?
    Ik heb opnieuwbegonnen.blogspot.com gevonden via Google.

    Groetjes,
    Debby uit Haarlem

    BeantwoordenVerwijderen