zondag, juli 20, 2008

Let's party!

De titel draagt niet helemaal de lading. Party is stappen, uitgaan, nog meer stappen. Deed ik dat maar eens vaker. Maar eigenlijk vind ik stappen niet zo leuk. Dansen wel, met een vriend naar een dansfeest!

Maar ok, ik klaag niet, wanneer mijn gezapig leventje verder gaat.
Afgelopen donderdag weer bijgepraat met een vriendin, zaterdag overdags een familiefeest op 30 km afstand gehad, die ik niet met de auto maar met de scooter heb afgelegd. Op de terugweg slechts een bui van tien minuten, dus het viel mee. Leuke route genomen door de Hollandse landschappen.

Thuis gekomen, nam ik een break van een half uur en schoof aan bij een BBQ van vrienden. Er waren partytenten met plastic zeil er overheen aan elkaar geschoven. Na de BBQ een houtgestookte buitenkachel aan, die lekker brandend werd gehouden. Tot in de kleine uurtjes was het feest, maar ik ben om half 12 naar huis gegaan.

Vanmorgen hebben we een familie-moestuin-maatschap-overleg gehad ter mijner huize. De door mij aangeboden maaltijd werd vriendelijk maar beslist afgeslagen.

Toch heb ik het gevoel dat ik te gelegener tijd, misschien volgend jaar ook een fatsoenlijk feest moet geven. Een paar jaar terug heb ik dat in gedeelten gedaan door in drie keer aan gezelschappen tot 14 man/vrouw een viergangen-maaltijd aan te bieden. Was best leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen