dinsdag, juli 29, 2008

Niet betalende klant aangemaand

Het opleidingsbedrijf dat af en toe iemand heeft laten logeren in mijn "vrienden op de fiets" kamer en de laatste keer pas na herhaald aanmanen de verhoogde prijs van 20 euro betaalde zal dit nooit meer doen. Van mij hoeft het ook nooit meer.

Herhaalde malen heb ik moeten soebatten om dit kleine bedragje dat normaal contant wordt betaald. Omdat dit bedrijf een enkele keer vaker iemand een paar nachten heeft laten logeren en wel betaalde na een enkele herinnering, dacht ik ok, ik zal niet te snel zeuren.
Maar na bijna twee maanden was ik het zat, wachten, herinneringen schrijvend en nog eens wachten op dit kleine bedrag.
In de regio is het minimum bedrag voor een vergelijkbare kamer minimaal 55 euro.

Afgelopen weekend schreef ik een e-mail met de mededeling, dat zij best wisten dat dit bedrag voor mij te gering was om juridische stappen te ondernemen, maar dat ik goed gelezen weblog heb over economische zaken. Wanneer ik op donderdag 31 juli nog geen betaling had ontvangen, dat ik best donderdagavond een logje wilde schrijven over het niet betalen van dit bedrag met een link naar dit bedrijf.

Vandaag stond het bedrag op mijn bankrekening, met het woord excuses erbij.

Ik stond al sceptisch tegenover het logies bieden aan een bedrijf. Ik ben namelijk een "vrienden op de fiets" gastadres en na deze ervaring hoeft het van mij helemaal nooit meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen