donderdag, juli 10, 2008

Uitverkoop!

De uitnodiging van Peek & Cloppenburg voor extra korting voor "vaste klanten" van 20% bovenop alle al afgeprijsde artikelen heb ik aangenomen.
Vandaag in de te korte lunchpauze heb ik een zomers pak gescoord van de Taifun collection, jasje + broek voor 104 euro. Duur, maar perfect.

Terwijl ik voor dit blog de link zocht, zag ik allerlei Taifun collection kledingadvertenties op internet, voor een habbekrats.

Kennelijk doe ik het niet goed genoeg. Ik zal de volgende keer iets beter opletten, passen en surfen op internet.....

4 opmerkingen:

  1. Probeer het ook eens op de websites van mexx en esprit (www.mexx.nl en www.esprit.nl). Ze verkopen veel meer grote en kleine maten dan in de winkels, en de uitverkoop dáár schiet pas écht lekker op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ja, ziet er goed uit. Zou het nog voordeliger zijn dan in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ligt eraan, of je "tijd is geld" ook mee laat tellen :) prijzen zijn wel ongeveer hetzelfde, het zal in de verzendkosten zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Flowergirl, ja tijd is geld :) weegt zeker mee.
    Zeker als je niet in de buurt woont van deze winkels.

    Ik heb het geluk dat ik tussen de middag naar het centrum van Rotterdam kan fietsen/scooteren.(bedrijfsleenfiets)
    Leek me handig om daar te passen en vervolgens via internet het goedkoopste op te zoeken.
    Ik vraag meestal direct hulp aan een verkoopster, omdat me dat tijd scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen