woensdag, augustus 13, 2008

De jaarlijkse APK

De auto van 1997 is met gemak door de ANWB keuring gekomen.

De ANWB heeft wederom mijn ruitenwissers niet afgekeurd, wel een linker achterlicht, maar dat meteen vervangen voor iets meer dan 2 euro.

Ik ben altijd blij geweest met ANWB APK keuringen. Ze zijn echt goed, maar ook duur.
Voor deze keuring ben ik opnieuw lid geworden van de ANWB voor 7,50 euro.

De keuring en het lidmaatschap kostte me 60 euro en daar kan ik weer een jaar mee vooruit.

Bedankt ANWB.

Ik twijfel, moet ik voor deze geweldige keuring en prima service ook volgend jaar lid blijven?
Volgend jaar krijgt de auto een gewone grote beurt.
Dankzij de verminderde hoeveelheid klanten zijn er nog maar 2 keuringsstations in Nederland, een in den Haag en een in Utrecht.
Moreel ben ik dan natuurlijk verplicht om lid te blijven en volgend jaar de volle mep van het lidmaatschap van 15 euro betalen....
Maar misschien moet ik mijn gewone Visa card waar ik nu 36,50 jaarlijks voor betaal omzetten naar de ANWB Visa card, dan betaal ik slechts 11,50 euro. Dan ben ik altijd nog voordeliger uit.
De Consumentengeldgids heeft onlangs uitgerekend welke card het voordeligst is.
Ik ga er over nadenken.

1 opmerking:

  1. @Ellen, je hebt een goede kaart. Toch ben ik bang om de overstap te maken, omdat in veel verweggistan landen er maar een creditcard goed geaccepteerd wordt en dat is de VISA card.

    Ik droom over verre tripjes, ben er zelfs afgelopen weken serieus over bezig geweest om naar Australië te gaan met de kerst en de eerste twee weken van januari.

    Maar vanavond dacht ik: Als mijn huis is afgelost, dan ga ik. Niet eerder.

    BeantwoordenVerwijderen