zondag, augustus 31, 2008

De zon maakt alles goed

De zon maakte het feest extra bijzonder. Het bruidspaar, de muziek, het eten, het was gezellig. Mijn broer was tijdens de kerkelijke inzegening opeens verkouden. Mijn schoonzus wilde iets zeggen, maar na een drietal zinnen, kapte ze het toch maar af. Niet dat ze niets te zeggen had, maar er zat iets in haar stem....

Veel jaargenoten van de vroegere studentenverenigingen waren er.

Het eten was top en duurde lang. Het was een zoveel gangen menu met wat amuses er tussendoor.

De band zorgde voor heerlijke dansmuziek en op die momenten wens ik dat ik een danspartner bij me heb. Gisteravond had ik daarmee minder problemen, een van de mannen was onlangs zonder vrouw geraakt. Dat scheelt toch weer. Dansen met mannen waarvan de vrouw in de buurt is, is vaak lastig.

Ik was de Bob en heb me keurig aan de regels gehouden. Vannacht om half 2 kwam ik thuis.

Vandaag heb ik ook nog eens gezeild, dus het was een Top weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen