donderdag, augustus 21, 2008

Goede gratis service van het Sleutelhuis.

De voordeur is sinds zaterdag voorzien van een nieuw deurbeslag om het slot heen.
Door dit dikke deurbeslag moest de huissleutel aangepast worden, het moest een stuk minder breed zijn aan het begin van de sleutel. Een sleutel is met behulp van de boormachine bijgeslepen, de overige sleutels heb ik vandaag laten aanpassen in het Sleutelhuis in Rotterdam centrum.

"Moest ik misschien nog een boodschap in de buurt moest doen", vroeg de man. "Nee, dat heb ik niet. Ik ben in mijn lunchpauze met de scooter en het fietspad is net afgesloten voor wegwerkzaamheden. Dat gaat teveel tijd kosten. ", antwoordde ik.

Hij begon meteen met al mijn sleutels plus de door mij opgehaalde sleutel bij de buren. Het was zo gepiept. Terwijl hij bezig was, vroeg ik wat een nieuw goedgekeurd slot kost. 47,50 kost dat. Immers het slot van de voordeur is niet best. Maar al mijn drie sloten zijn met een en dezelfde sleutel te openen en te sluiten. Ik liet blijken dat ik de aanschaf nog maar even voor me uit schoof.

Bij de teruggaaf van de sleutels, pakte ik mijn portemonnee en ik hoefde echt niets te betalen.
Service van het Sleutelhuis!

2 opmerkingen:

  1. je kan waarschijnlijk je cilinder (ding waar je je sleutel insteekt) los schroeven en je gelijkluidende sleutels blijven gebruiken als je een ander slot koopt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Onnocash,
    Hier las ik het: http://forum.bmwclubnederland.nl/viewtopic.php?t=5297&sid=d70c5ad70fefde41919dbee843b924d4

    Een slot (cilinder) kan aangepast worden aan de sleutel!

    Bedankt. Ik ga er aan werken.

    BeantwoordenVerwijderen