donderdag, augustus 07, 2008

Komt het werk dan nooit af?

De wasmachine-monteur wist het niet. Alle programma's deden het goed, dus dat kon het niet zijn. Natuurlijk verkocht hij ook wasmachines en ik ben er over aan het nadenken....
Ik heb ook al gesurfd over het internet.

Barbara schreef dat het zeer mogelijk het filter is. Aanstaand weekeinde ga ik dit onderzoeken.

Gisteravond ook nog een emmer met kop er op: "Duitse bonen"oftewel "spekbonen" verwerkt. Deze bonen worden aan stokken gekweekt en ze zijn vier keer zo lang als sperciebonen. Ik vind ze lekkerder.

Vandaag na het werk een afscheidsdiner in de stad gehouden van een collega. Was redelijk gezellig. We hebben geen hechte band, we moeten het meer hebben van de locatie en het eten. Toch gelachen.

1 opmerking:

  1. Hoi

    Ik heb hier een link naar een site waar problemen beschreven staan die ontstaan als het filter niet schoongemaakt is. http://www.wasautomatenverhuur.nl/groningen/veel_gestelde_vragen.htm

    Als je geluk hebt is dit het en ben je binnen twee minuten klaar. Het is een klein klepje aan de voorkant van de wasautomaat mits je geen bovenlader hebt,je kunt de filter eruit draaien en schoonmaken.Laat je nog even weten of het gelukt is? Een fijn weekend Gr barbara

    BeantwoordenVerwijderen