vrijdag, augustus 29, 2008

Morgen bruiloft op een kasteel

Een neef en a.s. nicht trouwen op een kasteeltje. Een andere nicht zegent hun huwelijk daarna in en vervolgens mogen we ook nog eens eten en de avond er bij blijven.

Neef heeft een paar titels en a.s. nicht is arts. Neef was vroeger al een uitblinker, toch heeft hij op de lagere school geen klassen overgeslagen. Het gymnasium diploma was voor hem een "eitje", hij slaagde met twee tienen.

Toch is het een leuke vent gebleven. Een jongen die gewoon naast zijn studie moest bijverdienen, maar ook een jongen die dubbel sloeg van het lachen, toen ik hem vertelde dat ik jaren terug een cursus Excel volgde. Nadat hij uitgelachen was en wat meer over de cursus wist ging bij daar lessen geven. Ook een leuke bijverdienste naast zijn studie. Daarvoor werkte hij op zaterdag bij de kaasboer.


Morgen trouwt hij met zijn vriendin. Ze passen wonderwel. Maar ja, ik kan en wil daar niet in mijn gewone kloffie bij zijn. Vandaag heb ik in de lunchpauze voor 120 euro kleding gekocht bij Peek en Cloppenburg.
Vanavond heb ik mijn haar in de verf en nu zit er een flacon van een Hema haarkuur in. Morgenochtend naar de kapper.

Mijn schoenen en tas poets ik nog eens stevig. De nagels vijl ik goed. Ik geef mezelf een maskertje voor het gezicht en een gezichtsmassage.

De cadeau's zijn een kaars met gedicht en een enveloppe met inhoud (20 euro). Vast veel te weinig.

Nu maar hopen dat het erg gezellig wordt.

3 opmerkingen:

  1. het gaat toch niet om het bedrag??
    het gaat om het idee, en dat is echt zo, liever een harstikke leuk feest met gezellige mensen die iets minder geven dat blijft je veel langer bij dan dat envelopje.
    ik wens je een hele fijne dag toe en veel gezelligheid aan het weer zal het niet liggen het wordt heel mooi.
    gr jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met Jenny eens! En die kleding kun je vast bij andere gelegenheden nog wel weer gebruiken! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsja, het blijft lastig met die envelopjes met inhoud. Heb je het leuk gehad?

    BeantwoordenVerwijderen