vrijdag, augustus 22, 2008

Privé uitgaven augustus 2008

388 euro bedroegen de uitgaven deze maand, dus heb ik 112 euro over!

69 Eten - Weinig, nauwelijks vlees, alle groenten zelf, eigen gebakken brood waarvoor het meel in de vorige maand is gekocht.

Fun en cadeau's
10 dagje scooteren
6 Gay parade
1,50 IJsje bij Beaart in Delft. De top ijsjestent voor consuminderaars en studenten.
28,50 Gezellige dingen onderweg
6 cadeau's (bijbetalingen bij Bol.com: Cadeaubonnen waren net niet voldoende)
4 Pathé, de verleidingen.

Onderhoud:
26 bijbetalen medicijnen
26 filters voor de Warmte terugwin installatie - krijg ik 1 x per jaar thuisgestuurd. Betaal ik meestal van vaste lasten. Eigenlijk onterecht hier geplaatst
2 overig klein onderhoud
12 glazenwasser
7 reparatie suède jas

Kleding en persoonlijk onderhoud:
15 kapper
27 drie pyama's Lidl (pyamaas - nieuwe spelling?)
3 panty's

Scooterbenzine enz.
55 benzine voor de scooter en 100 sms-jes betaald voor rollerbank controle's. Mijn scooter is door de fietsenmaker iets teruggezet in tempo... Volgende scooter wordt met helm.

Sparen
90 Naar de spaarrekening door uitsparen werkster, zelf de handen te laten wapperen.

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel goed gedaan, je hebt vooral heel weinig aan boodschappen uitgegeven en ik vind ook de uitgaven voor boodschappen heel bescheiden. Volgens mij heeft de Lidl het mis en schrijf je pyjama.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het 2e woord boodschappen bedoelde ik uitjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen