maandag, augustus 04, 2008

Steeds minder energietekort

De spanningen op het werk zijn momenteel minder. Een interim manager is de vorige manager opgevolgd en hij is kampioen in het verminderen van stress op het werk en toch iedereen in zijn waarde houden.

De rust die dat meebrengt zorgt er tevens voor dat het werk sneller gedaan wordt.
Het werkoverleg, dat eerder als onbelangrijk vaak werd afgelast is weer op de rails gezet. Zou het eindelijk een normale afdeling worden?

Bovendien heeft hij mij bewust gemaakt van mijn prioriteiten. Niet het sloofje van de afdeling, maar nogmaals heeft juist hij me er van bewust gemaakt waar mijn werk op wordt afgerekend.

Vrienden gaven en geven me de laatste weken veel steun en dat scheelt een boel.

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat het beter gaat op je werk! Gelukkig maar! Mijn ervaring is ook dat het inderdaad veel energie oplevert als werken met minder stress gepaard gaat.

    BeantwoordenVerwijderen