dinsdag, september 02, 2008

Bedelaar wordt Miljonair en daarna opnieuw ..... Bedelaar

En Belgische bedelaar erfde drie jaar geleden een miljoenenerfenis.

Het geld is niet verbrast, maar uitgeleend aan “vrienden” en de rest belegde hij in aandelen.
De vrienden betaalden niet terug en de kredietcrises deed de rest. Vooral de aandelen Fortis werden waardeloos.

Inmiddels bedelt hij weer in de Brusselse metro.

Verbaasd ben ik over:
Mogelijk dat de man een effectenadviseur had van de Belgische Fortis bank. Hoe anders had hij zo'n eenzijdige beleggingsportefeuille. Zou hij zijn beleggingsadviseur niet mede aansprakelijk kunnen stellen?  

2 opmerkingen:

  1. Ik had het ook gelezen. Ongelooflijk! Misschien wist hij ook eigenlijk niet hoe hij moest leven met dat geld, hij was zo gewend om helemaal niets te hebben. Wel veilig zo, net als vroeger, voordat hij miljonair werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat komt dit toch regelmatig voor. Ik las het vaker bij loterijwinnaars. Misschien ook wel bij mezelf. Heb ik eindelijk veel geld gespaard, raak ik alles kwijt en nog meer.
    Ik denk wel eens, is het karma?

    BeantwoordenVerwijderen