vrijdag, september 05, 2008

Grafiekje van de uitgaven voor eten

Een grafiek, omdat ik nu wel eens precies wilde weten, of mijn uitgaven omhoog zijn gegaan. De kosten voor levensmiddelen zijn gestegen, zijn mijn uitgaven dat ook?

Is de invloed van de moestuin waarin ik sinds eind februari mede lid van ben, zichtbaar?

Vanavond en ook de komende tijd staat er voornamelijk pompoen op het menu. Ik kook vrij simpel, gekookte pompoen in de snelkookpan, al dan niet met de staafmixer er doorheen. 

De periode van veel spekbonen is achter de rug, nu zijn de pompoenen aan de beurt. Soms wissel ik die af met prei, of met kroten.

Ik heb ook pompoenen weggegeven. De mensen zijn er blij mee. 

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik neem wel vaker een kijkje hier, maar van toevoegen aan mijn linken was nog niets gekomen. Maar nu sta je erbij. Ik hoop dat dit goed is, anders laat je het maar weten.

    groetjes, Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mm lekker pompoen, jammer dat ik er geen plaats voor heb, ik heb ivm de nieuwe heg (de oude was heeel erg breed) een strook van 50 cm bij 16 meter over en heb er als proef was groenten ingezet en ze groeien heel erg goed, en 0,10 ct per plantje daar kan ikhet wel voor proberen ze zitten er nu een maand in.

    BeantwoordenVerwijderen