dinsdag, september 23, 2008

Tis weer voorbij de vakantie


Zwitserland is een mooi land, wanneer je er van houdt om 3,5 uur te wandelen over ruim 6 km met 430 meter hoogte verschil.

De laatste tijd heb ik te weinig gewandeld en ja, na de eerste dag had ik spierpijn die twee dagen duurde. Te weinig conditie dus, maar toch weer meegelopen. 
De geoloog vertelde rustig, gezellig en informatief over alle onderwerpen die maar enigszins verband hielden met stenen, van kwarts tot 'filiet'. De vroegere ijstijden, de verplaatsende werelddelen. 

We zijn weer een beetje naar elkaar toegegroeid. Eigenlijk was het een gezapige, saaie, rustige vakantie.  
De rust had ik blijkbaar nodig, want ik bleef gapen en slapen. Eigenlijk lees ik het liefst op vakantie, en doe ik er een wandeling bij. Hier was het iedere dag lopen voor de liefhebbers. Dus wisselde ik het wandelen af met lezen.

Vandaag weer aan het werk.

1 opmerking:

  1. Welkom terug! En werk ze, het zal wel even wennen zijn na zo'n rustige vakantie.
    Lieve groetjes,
    Zuinigaan

    BeantwoordenVerwijderen