vrijdag, oktober 10, 2008

10% vermindering van hypotheekschuld

Nu de aandelenfondsen verkocht zijn, kan ik voor het einde van het jaar een extra tien procent van mijn hypotheekschuld aflossen = 13.800,=.
Dat is een goede en saaie investering. Ik zal niet meer omkijken maar mede doorgaan met het omzien naar de oude vertrouwde economie. 

Schulden aflossen en doorgaan met leven. Ik wil de komende vijf jaar de hypotheek aflossen. Saai is het, maar het betekent vrijheid. 

Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer zijsprongetjes zal maken, maar of aparte initiatieven zal ontwikkelen, maar met de huidige recessie, is het niet verkeerd om te investeren in mijn eigen huis.

Ik heb de brief aan de Direktbank, de dochter van de armlastige Fortis geschreven.

1 opmerking:

  1. De directbank is ook mijn hypotheekbank. Ik heb me nog afgevraagd hoe de verhouding met Fortis precies geregeld is.
    Ga je elk jaar 13.800,- aflossen? Dat is een groot bedrag!

    BeantwoordenVerwijderen