vrijdag, oktober 03, 2008

Beter werk!

Een maand geleden heeft een interim (externe medewerker) het werk overgenomen van het vorige hoofd van de afdeling. Het vorige hoofd heeft een nieuwe baan gevonden.

Nu al heeft dit geleid tot werk dat meer op mijn weg ligt, werk waarbij ik mijn grijze hersencellen lekker aan het werk kan zetten. Mijn humeur is stukken beter. 
Ik hoop dat het zo blijft. Vooralsnog heeft het te maken met de derde kwartaalrapportage en de onbekendheid van de systemen voor de interimmer. 

Het bevalt me zo goed, dat ik dit weekend verder thuis ga werken aan de opgaven.
Eindelijk!!!!

5 opmerkingen:

  1. Yes! Hartstikke leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu nog meer euro,tjes binnen halen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, dat is fijn zeg! Plezier in je werk is toch wel erg belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen