woensdag, oktober 15, 2008

De beurs hoger, ik in een dip

Nu ik afscheid genomen heb van de beleggingsfondsen, heb ik moeite om ook afscheid te nemen van het beleggen. Bijna had ik vandaag toch weer ingestapt. De beurs door de 300 punten!

Tussen de middag belde ik een vriend, wat zal ik doen? "Stap je vanavond weer in" sprak de vriend die inmiddels al bergen geld kwijt is.

Vanmiddag berekende ik snel dat met 5,2% rente het nog minstens 16 jaar duurt voordat ik het geld terug krijg. Ik kreeg een dip.
Tijdens deze dip, kreeg ik een gevoel dat het goed komt.

Update 15-10-08: Gelukkig de beurs naar beneden en ik heb niets gekocht, ook geen puts.

2 opmerkingen:

  1. Beurs nog meer omlaag, dip nu helemaal over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Linda, ik geniet en heb spijt van het blijven zitten.

    BeantwoordenVerwijderen