donderdag, oktober 09, 2008

De filevrije boot zorgde voor een lange werkdag

Ehmmm, daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik wist dat ik vanmorgen om even na zeven uur weg moest, maar dat ik vanavond pas tegen 7 uur thuis zou komen. Het is echt te laat geweest.

Het was leuk op de boot, vanmorgen waren we in een soort vakantiestemming, vanavond waren we min of meer al gewend. Op het werk werden we verwelkomd met een kop koffie en een croissant.

Maandagavond naar vrienden,
dinsdagavond naar "Sneakpreview"in Pathe,
gisteren op mijn vrije dag toch weer naar mijn werk, vanwege een delegatie uit het buitenland. Met mijn Engelse kennis hoorde ik tot de "éénoog is koning" mens. Hierna nog naar de moestuin, naar het ziekenhuis, het schoonmaakwerk, een vriend op bezoek, mijn gast.
Vandaag weer de buitenlandse delegatie en een inhouse cursus.

Ik ben kapot. Morgen zeg ik: "thank God, it is Friday."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten