dinsdag, oktober 21, 2008

Hypotheek wordt 14.000 lager

De Direktbank heeft me vandaag laten weten dat binnenkort ruim 14.000 euro extra wordt geïncasseerd voor aflossing op mijn hypotheek. 
Dit bedrag is afkomstig van een stille rekening voor bijzondere gelegenheden die ik bij Insinger de Beaufort had staan. 

Dit is meer dan 10% waarvan ik dacht dat ik die jaarlijks mocht aflossen.
Het blijkt dat ik jaarlijks tot 15% van het oorspronkelijke hypotheekbedrag mag aflossen.
Dat is voor mij 20.700 euro. Dat schraap ik in een jaar niet bij elkaar.

3 opmerkingen:

  1. Hoe wil je dat op lossen het is me nog al een bedrag,, je moet maar woendag,,s weer gaan werken heb je zo weer een achter deurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem, het bedrag heb ik sinds kort op een rekening staan. Het is afkomstig van een oude rekening die ik onlangs heb vereffend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Zo gaat het zeker lukken met het versneld aflossen van je hypotheek! Als je minder hypotheekrente en -aflossing betaalt, kan je meer sparen.

    BeantwoordenVerwijderen