zondag, oktober 26, 2008

Inkomsten verhogen is niet eenvoudig

Het verhogen van mijn inkomsten is niet eenvoudig:

Momenteel ben ik bezig op meerdere fronten om mijn inkomsten te verhogen, maar het vlot nog niet erg.

Cursus geven.
Bed & Breakfast kamer, maar ook logiers voor vrienden op de fiets.
Voor het eerst goederen ingekocht om met winst te verkopen.

Ik hoop in januari de inkomsten voorgoed verhoogd te hebben.

De uitwerking kost tijd, en ja, ik heb gelukkig ook nog een leven:
Gisteren was er weer een trouwerij in de familie. Ik was niet voor het feest uitgenodigd. 's Avonds was ik bij een feest van vrienden.
's Morgens naar de kapper en gewandeld. Tussendoor nog even groenten gehaald op de moestuin.

De uitgaven voor onderhoud huis gaan ook door, de warmte-terug-win-installatie heeft het weer begeven en nu hoop ik een adres te hebben waar ze hem goed kunnen maken. Aanstaande woensdag weet ik meer. Ik verwacht kosten tussen de 500 en 1800 euro. Ik ben benieuwd.

Het upgraden van de kamer kost ook tijd en geld en inspanning. Ik hoop dat ik advies krijg in het professionaliseren.

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Even een korte vraag: zou je de link naar Vrekje spaart voor een huis willen vervangen door www.spaarblog.nl?

    Groeten,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ellen, daar heb ik over nagedacht, maar ik vind haar vorige blog ook leuk, bovendien staat de link naar haar nieuwe weblog erbij.
    Ik dacht twee vliegen in een klap
    Ik moet er nog even over nadenken.

    Consuminderen startpagina link wordt toegevoegd aan dit weblog.

    BeantwoordenVerwijderen