donderdag, oktober 16, 2008

Logeerkamer naar Bed and Breakfast


Momenteel heb ik een regelmatige gast heb die al een aantal weken hier voor een vriendenprijs een aantal doordeweekse dagen  logeert.

De kamer heeft al allerlei extra's zoals tv, mogelijkheid om koffie/thee te zetten, een glazen kan met water, voldoende kastruimte enz.

Vaker krijg ik verzoeken of het mogelijk is om mensen die werken in de randstad bij mij in de "vrienden op de fiets" kamer kunnen overnachten. 
Steeds heb ik nee gezegd. Nu overweeg ik of ik de kamer niet nog meer kan opleuken met bijvoorbeeld een lcd-tv tegen de wand, een bureau'tje en een magnetron.

Mijn huidige "Lifebox" van voorheen Wanadoo is nog niet geschikt voor gewoon draadloos internet, maar ik kan overgaan op een gewone router waarbij een gewoon wachtwoord volstaat om in te loggen op dit netwerk.

Maar wanneer ik nog meer ga investeren, dan ga ik ook voor de volle prijs en dan maak ik er ook een bed and breakfast kamer van.
Dan ga ik professioneel. Ik verwacht dit in januari rond te hebben.

De mensen achter Bed and Breakfast site vertelden me: "Het is mogelijk."

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen