woensdag, oktober 22, 2008

Nog steeds dure spaarlampen

De spaarlampen zouden deze maand 66% voordeliger worden door het verdwijnen van de importheffing.

Regelmatig kijk ik naar de prijzen, maar niks, helemaal niks. 

Vandaag kostte de Philips spaarlamp bij Bas van der Heiden nog net zoveel in 2006.

In mijn boodschappenprijslijst las ik 
9-10-2006 kleine spaarlamp Philips bij Bas van der Heiden € 4,99

Vandaag zag ik bij Bas van der Heiden nog steeds dezelfde prijs voor dezelfde spaarlamp.

Bij AH nog steeds dezelfde hoge prijzen: spaarlampen

Begin deze maand was er een aanbieding bij AH:  "spaarlamp voor de helft van de prijs". 

Toen ik de aanbieding zag, dacht ik, ja lekker stunten, de helft?? 66% korting was ons deze maand beloofd.

6 opmerkingen:

  1. Bij IKEA zijn ze goed koop alle maten wij hebben ze daar ook gehaald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ja, bij Ikea zijn ze goedkoop, maar niet zo goed als elders. Ze zijn vaak te groot en gaan minder lang mee. Ze haperen vaker.
    Ik heb ze ook gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij karwei zijn ze nu (bij inlevering van een gloeilamp) 2.49 per stuk. Dat is wel goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. n ik kreeg net binnen spaarlampen merk calex bij action de prijs 1.29

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die spaarlampen van de action heb ik geen goede ervaringen mee. Ze zijn groot en gaan snel kapot. Die bij de karwei zijn mini-spaarlampen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Karwei?! Is 49.8% van de oude prijs 4,99. Geen 33% en ook nog eens een gloeilamp inwisselen.

    Leuke actie, maar ik vraag me af, waar blijven de echte prijsverlagingen.

    Ik heb een e-mail aan Minister v.d. Hoeven geschreven. Zal wel niet helpen, maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen