donderdag, november 13, 2008

De scooter is gerepareerd

Sinds 24 oktober doet de scooter het niet en gisteren mocht ik hem ophalen, vertelde de fietsenmaker mij, nadat ik hem gisteren belde.

Afgelopen zaterdag toen ik weer eens ging buurten hoorde ik dat hij de Kymco dealer had gebeld, ze een apparaat om de electrische spanning door te meten er bij hadden gehaald.

Ik zucht, is het echt zo dat een dealer niet eens een apparaat heeft om de electrische spanning door te meten? Moet het echt 16 dagen duren voordat ik die scooter terug heb? Het ding is nu 12 maanden oud en heeft 6.500 km op de teller staan. 

Ik ga voortaan naar een andere Kymco scooterdealer: Hordijk. Dat is niet dichtbij, maar hier word ik ook niet vrolijk van.

Gisteren kon ik de scooter niet ophalen, de cv ketel had kuren, geen warm water en dat is toch jammer wanneer je een gast in huis hebt. Gelukkig kwam de verwarmingsmonteur al 's morgens om dan te constateren dat hij het juiste onderdeel pas 's middags er in kon zetten. Dat deed de verwarmingsmonteur om tien voor 5 en was het voor mij te laat om de scooter op te halen. Brengen zat er niet in en zo kan ik het ding dan pas a.s. zaterdag ophalen.

Update: En volgende week mag hij weer weg gebracht worden naar een andere dealer, welke is mij nog onbekend, maar het licht doet het niet. Momenteel ga ik in het donker naar het werk en kom ik ook weer thuis in het donker. Lekker hè, moet kunnen.  Grrr....... &!%$@#@!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen