zondag, november 23, 2008

Simpele berekening voor hypotheekaflossen

Computeridee had een prima download gemaakt, waarop je aan kunt geven hoe lang je over de aflossing van de hypotheek wilt doen, of wat je betaalt wanneer je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
De download bestaat niet meer, ik heb geprobeerd hem hier te publiceren.

Wanneer ik tien jaar wil doen over de aflossing van mijn hypotheek, kost dit mij 483 euro extra per maand.
Dat is 5796 per jaar. Dat kan ik op mijn sloffen halen!!!. Is gewoon een kwestie van doorgaan met consuminderen. Nu maar hopen dat de economie niet verder instort.

2 opmerkingen:

  1. Hallo een vraagje komt daar nog je gewoone aflossing bij of heb ik het verkeert dat was mijn vraag maar heb je erg in dat in januariweer alles om hoog gaat heb je dat ook berekend groet samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Samantha, ja, daar komt mijn gewone aflossing nog bij.

    BeantwoordenVerwijderen