maandag, november 03, 2008

Stress zorgt voor dure tandartsrekening

De mondhygiëniste gaf me twee weken terug een lesje, omdat ik mijn gebit niet goed heb onderhouden het laatste jaar. Mocht ik eerder een keer per jaar naar haar toe, nu moet ik na een half jaar al weer. Dat kost natuurlijk veel geld.

Maar haar lesje heeft me weer (voorlopig) op het rechte pad gezet. Ik poets weer braaf, rag tussen de tanden en kiezen en masseer ook nog eens een minuut het tandvlees.

Vandaag bracht ik mijn jaarlijkse bezoek aan de tandarts. Hier idem dito, gaatje hier, gaatje daar. Kroon zit los. Nog twee afspraken en dan ben ik klaar.

Ja, ik weet het weer, consuminderen is hard werken, dus ik moet weer poetsen en raggen.

3 opmerkingen:

  1. bij de ziekefonds krijg je een grote gedeelte terug of helemaal nu ik kreeg het bedrag te rug wat het koste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook zo'n hekel aan, maar dat flossen en goed poetsen werkt echt! Mijn aanvullende verzekering dekt ook de mondhygieniste dus ik maar er optimaal gebruik van.

    Succes met schrobben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Bedankt voor de opstekers. Ik krijg niet alles terug.

    BeantwoordenVerwijderen