vrijdag, december 05, 2008

Caiway is de way kwijt

Als gewone kabelklant bij Caiway word ik slecht behandeld. Wanneer er iets verandert in de prijs, of wanneer ze besluiten op een andere manier te incasseren, merk ik dat op mijn bankoverzicht.

Vroeger was ik internetklant bij Caiway. In de eerste jaren, toen het nog kabelfoon heette was er meer service. Later werd het Caiway en de service werd minder en minder.

Uit e-mail wisseling blijkt dat ik dat kon weten, wanneer ik op een aan te maken "Mijn Caiway" pagina/website kijk of wanneer ik op hun speciale tv-zender lang genoeg gekeken zou hebben of nog ergens anders op teletekst keek.

Dit vind ik niet klantvriendelijk. Vandaag schreef ik een e-mail, dat ik mijn automatische incasso opzeg en wacht op een factuur. Schikt dat niet, dan zeg ik per 1 februari 2009 mijn abonnement op.

Ik wacht af en ik denk dat ik maar bij Digitenne ga. Dat betekent drie van die vervelende extra energieonvriendelijke dure kastjes in huis.
Mijn vraag is dan ook, hoe kom ik op de voordeligste manier aan drie energie-onvriendelijke dure kastjes?

Update: Caiway stuurt mij voor 1,25 euro een accept giro. Per 1 februari ga ik over op Digitenne. De twee extra kasjes huur ik per maand. Liever huren dan kopen in verband met een problematische voeding.
Alles bij elkaar dezelfde prijs, maar klantvriendelijker.

2 opmerkingen:

  1. nu ik las je berichtje ,,,maar ik heb Tros Rader ge zien en daar word gewaarschuwt neem nooit ,,Digitenne het is niet goed
    zoek het maar op de kosten vallen wel mee 7.50 per maand
    groet Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben ook digitenne, bevalt goed.

    BeantwoordenVerwijderen