maandag, december 15, 2008

Druk!!!

Deze week maak ik weer veel overuren:

Morgenavond dan toch maar naar Les Miserable en woensdagavond een etentje in een fantastisch restaurant met heerlijke gerechten.

Vanavond maakte ik pas mijn huis een beetje schoon, na een weekend vol met afspraken. 's Zomers maak ik standaard 's avonds mijn huis schoon, maar in de winter met vroeg donker is dat helemaal niks.

Nee, ik had een geweldig weekend waar ik zaterdag bij vrienden en zondag bij mij thuis met andere vrienden at.
Zaterdag haalde ik onder andere een schuifdeurkast via mijn favoriete winkel "Marktplaats"op en zondag wandelde ik weer eens een fors eind in de mooie landgoederen / duinen van Wassenaar.
Ik had nog maar net tijd om te oogsten en schoon te maken voor het etentje en de overige dagen van de week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten