vrijdag, december 19, 2008

Gegeten en gedronken

Afgelopen week at ik weinig thuis:

-Zaterdag at ik bij vrienden

-Zondag aten twee vriendinnen onverwacht mee:
Soep, groenten (stoofpeertjes, spruiten en peen) met shoarmareepjes en yoghurt met chocolade. De soep kwam van een Unoxzak van Xenox voor 99 cent en had ik toevallig op voorraad, stoofpeertjes was een actieprijs en kostte ook niet meer dan 99 cent voor twee kilo, de spruiten en de peen kwamen van de moestuin, de shoarmareepjes waren niet biologisch.

-Maandag en dinsdag: Restanten van de zondag

-Woensdag, etentje van de zaak in een goed restaurant, anders had ik iets anders te doen gehad.

-Donderdag, laatste restanten

-Vrijdag, vanavond eet ik ergens anders in Utrecht. Het zal wel een simpele maaltijd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen