dinsdag, december 16, 2008

Kerstpakket was een cadeaubon

In een mooie ovaalvormige geschenkendoos met vilten binnenkant een bedrukt cadeaubonnenboekje met foto en logo van het bedrijf.

Online bij Smakenverschillen kon ik kiezen uit een gezondheidsgrill, ticket voor een pretpark, kiezen uit een selectie boeken, 6 Pathe bioscoopkaartjes, Reiskoffer, een ticket Thermen enz. enz. 

Veel cadeau's maar ik kon niet kiezen, uiteindelijk heb ik een ticket Thermen voor twee personen gekozen, maar ik besefte ook, dat ik nog een gratis ticket heb liggen.

Binnenkort dan toch maar een dagje naar de sauna.

Ik vond de cadeau's tegenvallen, volgens mij is de waarde lager dan de kerstpakketten van vorige jaren.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind die bonnen niet leuk, heb liever een gewoon kerstpakket. Maar ja, voor de baas is dit wel makkelijker...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk eerlijk gezegd dat die bonnen ook gewoon een heleboel gezeur voorkomen. Ik kan me nog herinneren hoe bij ons op het werk altijd maar gezeurd werd over dat pakket, het was nooit goed. Toen ze bij ons toen met bonnen aankwamen vond ik het een goeie oplossing. Iedereen kon iets leuks uitkiezen, toch? Natuurlijk is zo'n pakket uitpakken een leuke ervaring, maar ja, jammer dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees blij dat je iets krijgt voor de kerst van je werkgever. Er zijn genoeg werknemers waarvan de werkgever niets geeft. Lekker naar de sauna op kosten van de baas. Ik zou het wel weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. McD. gaf een Kerstpakket, zoals ieder jaar. Een tas (best bruikbaar) en de nodige snoeperijen. Werkgever man kwam, net als vorig jaar, met een boekje waaruit je iets kon kiezen. Tintelingen. Wij hebben gekozen voor een driegangen dinertje bij Humpreys. Nu maar hopen dat deze op tijd aankomen. We zijn namelijk op 28 december 29 jaar getrouwd en vinden het leuk om samen iets te gaan eten.

    Groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu is er Kadobon Online! Deze cadeaubon is inwisselbaar bij vele verschillende webwinkels en belevenissen. Dus volop keus en voor ieder wat wils.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Peter, Dat is een leuke extra reclame voor Kadobon online!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij de Sligro dit jaar een erg breed assortiment kerstpakketten, check www.sligro-kerstpakketten.nl en maak iedereen blij met deze kerstpakketten!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kerstpakket is altijd leuk om te krijgen en bij Sligro hebben ze zoveel keus dat je ieder jaar weer uitkijkt naar de feestdagen dus bezoek de site www.sligro-kerstpakketten.nl eens en je zult versteld staan van de ruime keuze

    BeantwoordenVerwijderen