woensdag, december 03, 2008

Olieprijs op laagste niveau sinds mei 2005

Volgens het FD is de olieprijs op het laagste niveau sinds mei 2005.

In mei 2005 begon ik met consuminderen en kocht ik mijn eerste scooter. 
Alle kosten noteerde ik en dus ook de benzineprijzen.

In mei 2005 betaalde ik voor een liter benzine 1,26 euro.

Vandaag betaal je bij Tango, met 10 cent korting, 1,189 per liter terwijl Wouter Bos in 2008 toch de accijnzen heeft verhoogd.

Toch leuk, al deze weetjes, dankzij het consuminderen. Waarom anders noteer ik anders al deze dingen. Het is een geneuzel, maar het levert toch wat op.

3 opmerkingen:

  1. Bij de Shell in ons dorp zag ik dat de benzineprijs momenteel €1,169 is. Dat vind ik best goedkoop voor Shell benzine. Bij deze pomp kan ik ook nog eens afrekenen met de BijCard én spaar ik ook nog eens airmiles. Nog even en ik krijg geld toe.... ;)

    Groet
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons in heet dorp hebben we 2 stuks om te tanken de eerste 130.05 de andere 130.9 lekker goed koop hb gisteren getank plus airmiles of zegels van de schell

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ellen, in het dorp dicht bij de Duitse grens is de benzine dus voordeliger dan dicht bij de raffinage fabrieken van Shell. :-((

    @Anoniem, de ligging denk ik, of tank je loodvrij plus?

    BeantwoordenVerwijderen