maandag, januari 26, 2009

Duur onderhoud

Vandaag werden de stopcontacten geaard en er kwam nog een extra geaard stopcontact bij rechtstreeks vanuit de beneden staande meterkast.

De geoxideerde halogeenlampjes in de badkamer werden gewijzigd door eerder door mij aangeschafte LED-lampjes 

De hoofdlamp in de badkamer werd vervangen door een nieuwe. 
Twee plafonnieres in de gang beneden en in de gang boven werden vervangen door lampen met bewegingsmelder, wat vooral 's nachts heel gemakkelijk is.

Er is geen enkele kans dat een bijna 12 kilo kleine LCD tv opgehangen kan worden aan de slappe gipswandplaat. Het onderhoudsbedrijf en een vriend vertelde me dat al, maar ik probeerde het nog een keer. 
Zelfs een lcd-tv van 55 cm weegt zoveel.

Vandaag werd toch een kleine hotelkoelkast bezorgd, die ik begin december onder voorbehoud had aangeschaft. Deze koelkast heb ik niet in bezit genomen.

Het aantal dB's moest toch echt minder dan 30 zijn. anders hoefde ik hem niet. Nog een aantal e-mails extra ten telefoontjes besteedde ik. De laatste e-mail werd om half 1 beantwoord. De telefoon werd niet opgenomen. 
In de eindelijk beantwoordde e-mail stond dat deze koelkast 57 dB had. Jammer dan.  Ik hoop er verder geen gedoe over te krijgen of nog erger een incassobureau. 

Wat jammer voor dit bedrijf dat toch de transportkosten moet betalen. Jammer dat er dan geheel niet wordt gereageerd.

Ik ben benieuwd naar de rekening. Brrr....

Update: Op 29 januari al in de brievenbus 750 euro. Morgen maar weer even naar de Anadolubank bellen. Ik heb nog 400 euro nodig voor de laatste restjes. Maar ik vraag niet meer dan 1000 euro van de spaarrekening.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen