woensdag, januari 07, 2009

Het is oranje en je ontvangt het binnenkort


Trouwe Postbankklanten ontvangen straks een oranje pas in een enveloppe van de ING!!!

Ik was vandaag verrast met de enveloppe van de ING.

ING, wat moeten die nou met mij, dacht ik. Ooit had ik een rekening en ik dacht dat het een reclame was van deze bank. Fortis stuurde me onlangs ook een brief met de mededeling dat zij een geweldige en betrouwbare bank is.
Ik verwachtte ook zoiets van de ING, maar omdat de enveloppe een beetje hard aanvoelde, dacht ik, laat ik hem toch maar open maken, en dat was een verstandige gedachte. 

In deze enveloppe zat een nieuwe oranje pinpas. Ik ben te lui om een foto te maken van de pas, dus ik zeg alleen maar tegen Postbank klanten, pas op dat je de post van ING niet meteen bij het oud papier doet.

5 opmerkingen:

  1. Je zei TROUWE Postbankklanten?
    Ik ben wel Postbank-klant, maar heb nog geen pas ontvangen, ben benieuwd wanneer hij komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Spaarvarkentje, ik was een van de eerste "gelukkigen"als "trouwe....:-)" Postbankklant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens de informatie van de bank kan het nog wel even duren voor je een nieuwe pas ontvangt, tot eind dit jaar geloof ik. Het zal meer te maken hebben met de leeftijd van je pas dan het aantal dienstjaren. Ik heb nog een spiksplinternieuwe pas, dus ik verwacht hem pas over maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Caro, dat kan best. Ik heb een zes-cijferig gironummer, misschien dacht dat dat misschien de reden was. En ja ik had de oude pas al een paar jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb em gekregen ;) Hijs best mooi, maar 't is maar een pas hé. Oranje met op de achtergrond een leeuw en op de staart van de leeuw een andere leeuw :P

    Ik ben de 5de die em heeft gekregen, volgens de brief.

    BeantwoordenVerwijderen