donderdag, januari 15, 2009

Kortingsbonnen!

Kortingsbonnen  geeft een overzicht van producten die gratis te krijgen zijn, voor inspanning.

Tot gisteren maakte ik hier geen gebruik van. 

Ik kocht Knorr Vie, Actimel, Vegetarische krokante Quornen Franse worstjes van Stegeman bij Albert Heijn,
Andere producten die ik ook wilde hebben kon ik helaas niet vinden, dat waren Bolletje Koekjes als Ontbijt en Chips bij de Koffie Grand'Italia Zuppa Geld Terug Actie
Wat gisteren noch als product op Kortingsbonnen stond hoeft er vandaag niet meer te staan.

Update: 13 februari geld retour van de worstjes, rest nog niet ontvangen

Het is een heel werkje, maar van sommige producten zijn de kassabonnen met de formulieren gepost en van andere producten heb ik de scancode op internet gezet. In alle gevallen ben ik zo dom geweest om mijn e-mail adres van opnieuwbeginnen te gebruiken in plaats van een fake adres. 

Het is grappig om te doen, maar tijdrovend en het zijn producten die ik nooit zou gebruiken.

Zo en nu ga ik mijn Jaarlijkse appeltaart bakken. Slechts 1 bakplaat dit keer.

Op verzoek vermeld ik deze website:
 Hier kun je ook klikken voor kortingsbonnen op bijvoorbeeld vakantieparken zoals Center Parks, Landal, Vakantiediscounter.

Update 12-5-2009: Ondanks alle moeite slechts een bedrag van de worstjes terug gekregen. Nee, ik ben er niet nog een keer achter aan gegaan. Dat doe ik nooit weer.

4 opmerkingen:

  1. Hmm, mja, ik ben ook altijd te lui voor die geld-terug-acties. Je hebt wel van die dingetjes die thuisgestuurd worden, das heel grappig in een studentenhuis! :)
    En je bent alweer bijna jarig! Tof! Gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier bij het bakken! Een van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Liefs, Zuinigaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, ben je ook bijna jarig? Ik ook!
    Van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen