dinsdag, januari 20, 2009

Morgenavond chatten met Erica Verdegaal


Morgenavond tussen 18.00 en 19.00 uur  is het mogelijk om te chatten met Erica Verdegaal over het geliefde onderwerp"het afsluiten van een hypotheek en het kopen van een huis" 

Graag zou ik haar gevraagd hebben of het slim is om mijn hypotheek snel af te lossen. 

Deze weduwe op leeftijd (56) heeft een groot huis met een WOZ waarde van 568.000 euro en een hypotheek van 73.000 euro.

Graag zou ik meegedaan hebben aan het chatten, maar morgenochtend ga ik naar het ziekenhuis waar ik een nachtje logeer. Mijn benen worden gepimpt. Per been is er een ader waarvan de kleppen wijd open naar beneden staan, maar de kleppen naar boven werken nauwelijks.Bloed stroomt wel naar beneden maar niet naar boven.  Vervelend verhaal natuurlijk, maar wanneer ik donderdag thuis kom, dan heb ik een week vrij.

Mijn baas hoorde aan het einde van de middag dat ik een oplossing zocht voor het probleem dat ik de tweede week mijn benen hoog moest leggen en dat ik per twee uur tien minuten moest bewegen. Ik opperde om twee prullenbakken onder het bureau te zetten met een kussen er op.
Dat ik per twee uur vijf minuten wandelde en in de lunchpauze en na het werk dan nog maar een half uur. Hij vond het geen goed idee, al mocht hij dat niet zeggen. Zijn lichaamstaal was eigenlijk, maak het jezelf niet te zwaar. 

Soms stuur ik wel eens een uitzoekklus / spreadsheet naar huis, of een stuk tekst dat ik thuis bewerk. Het 1e concept jaarrekening is vandaag gepresenteerd. Ik heb alle uit te zoeken klussen waarvoor ik verantwoordelijk ben in een map gestopt voor de controle door het externe accountantskantoor. In overleg heb ik de datum van morgen gekozen voor een weekje vrij....

4 opmerkingen:

  1. Succes met de aanpak van je spataderen en sterkte met de operatie! Je benen worden vast een stuk mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zuinigaan, dank voor je goede woorden Ik had het niet zo willen zeggen, maar toch bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Opnieuw,
    hoe is het nu met je benen? Heb je pijn? Of valt het mee? Ik hoop voor je dat je voorspoedig herstelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Zuinigaan, in mijn blog van vandaag blijkt dat het best gaat. Slechts drie paracetamols geslikt sinds operatie. Geen pijn. Wel opletten natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen