vrijdag, januari 16, 2009

Onderhoud 3000 euro

Het onderhoud zal de komende periode 3000 euro gaan kosten

Stukje linoleum vernieuwen, omdat er roestplekken in zitten, geaard stopcontact plaatsen, draden wegwerken, LCD tv kopen en laten ophangen, minikoelkastje, schilderen van de wanden in sjieke kleuren, trap kraakvrij laten maken, de badkamer wat kleine aanpassingen, die het geheel ook beter doen lijken, een website door de vrouw van een collega, die mij toch 600 euro kost, maar het dan ook professioneel maakt voor de doelgroep die bij mij past
Ik lever de content en zij maakt de website. 

Een grote besparing heb ik kunnen vinden in het vernieuwen van de Warmte Terug Win Wisselaar. Hij is 18 jaar oud en staat op een plek waar geen grotere past.
Vier loodgieters konden me nie afdoende helpen.

In het blad van de Vereniging van Eigen Huis 2004 vond ik een artikel over het bedrijf Comfort Service (link volgt). De vierde loodgieter vertelde dat een nieuwe minstens 2000 euro kostte, dus vroeg ik om twee nieuwe ventilatoren /condensatoren en motor. 
Bovendien heeft  dit bedrijf de leidingen nog eens goed schoongemaakt/door geraagt. Immers het apparaat dat ik heb wordt niet meer gemaakt en zij moesten toch de maten goed hebben.
Het lukt, de kosten zijn iets meer dan 550 euro! Dat is een besparing van 1500 euro.
Comfortservice vertelde me dat de apparaten heus geen 2000 hoefde te kosten, maar ja.

Kortom minstens 3000 euro geeft ik tussen nu en maart uitgeven aan onderhoud!

2 opmerkingen:

  1. Kijk voor een website eens naar www.novosite.nl
    Veel voordeliger!!!
    Precies zoals je het zelf wil en eigen onderhoud anders moet je dat ook steeds laten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ja, dat is flink voordeliger en er zijn veel voordeliger bedrijven. Zelf heb ik goede ervaringen met Alpha Megahosting.
    Door mijn superslechte ervaring met Tweakhosting.nl ga ik alleen nog maar met betrouwbare bedrijven zee. Het liefst door ervaringen van derden.


    Bovendien is deze vrouw bekend en haar werk is goed.Dan ben ik bereid om extra te betalen.

    BeantwoordenVerwijderen