vrijdag, januari 09, 2009

Voor niks thuis gewacht

Dichtbij ben ik vanavond op verjaarsvisite, maar vergeten was ik de afspraak dat vanavond om 21.00 uur een gast langs zou komen. Ik ging om 20.50 naar huis, voor niks, want de gast kwam niet. 
Niks aan de hand, lekker om 21.15 weer terug naar het feest. Als er iets is, ik heb mijn vaste en mobiele telefoon bij de hand.

Wat kocht ik voor deze jarige? Een fles wijn bij DirkxIII in een mooie papieren zak, compleet met slingers en etiket. De jarige heeft geen verstand van wijn en ik ook niet. Van 5,00 voor 3,49, toch leuk.  
Het gezin is 6 mensen groot en ik koop 6 cadeautjes per jaar. 

Het vorige cadeautje kocht ik op bestelling, ze had een leuke aanbieding gezien bij de Blokker van 9,75. Ik heb veel cadeaubonnen van de Blokker via het Nipo a 10 euro gekregen. Dat was een gratis cadeautje.
Onlangs deed iemand een karweitje voor me, wilde niets hebben, zelfs geen benzinegeld, ook dan doet een Blokker cadeaubon het leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten