woensdag, februari 11, 2009

Anadolu spaarbank maakt 10.000 euro over

Volgens de Direktbank wordt aanstaande zondag de extra aflossing van 10.000 euro geïncasseerd bij mijn internet betaalrekening bij de DSB-bank..

Vandaag belde ik de Anadolubank om een overboeking te realiseren van dit bedrag naar mijn gewonen internet bankrekening bij de DSB. 

Dit bedrag, samen met overige investeringen slaat een gat in mijn spaarrekening. Ik verwacht hierna nog slechts een spaarsaldo van 5.413 euro over te hebben!

Toch heb ik liever een laag spaarsaldo. Ik heb namelijk gemerkt dat ik mezelf graag in slaap wieg met de gedachte dat ik toch wel voldoende geld heb. Wanneer de stand laag is, word ik creatief en ga ik extra hard sparen.

3 opmerkingen:

  1. Wat ga je precies met die 10.000 euro doen? Dat is me niet helemaal duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Hypotheekaflossing Spaarvarkentje. Goed opgemerkt, ik heb de tekst aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een behoorlijke aflossing ineens, wel lekker dat je dit zo kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen