zondag, februari 01, 2009

Handlijnkunde

Mensen met grote vinger knokkels weten het best hoe zij geld kunnen behouden, zo vertelde destijds mijn leraar handlijnkunde.

Heb je lange dunne vingers, dan slipt alles tussen je vingers weg.

Sinds die tijd kijk ik vaak naar handen en verdraaid, het klopt. Mensen die grote dikke knokkels hebben houden niet alleen geld vast, maar zijn ook verder behoudend, kunnen moeilijk loslaten.

Mensen die dat niet hebben, maar lange dunne vingers zijn vaak spiritueel en inmpulsief. Om iets te behouden moet je absoluut niet impulsief zijn.


Hoe mijn vingers zijn? Ik heb een mix lange vingers met iets van een knobbel.  Ik ben gevoelig en dankzij mijn iets behoudende aard lukt het me wat vast te houden. Ik weet zeker dat dit weblog me daarbij helpt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen