zondag, februari 08, 2009

Met vernieuwde energie opruimen

De gastenkamer inruimen, nieuwe foto maken en toevoegen aan de website. De energie is toegenomen dankzij de pijnstillers, maar het is nog niet jofel.
Morgen maar niet naar het werk.

Over het algemeen vind ik de prijzen voor Bed and Breakfast kamers/appartementen niet hoog. Het lijkt wel of de inflatie geen gevolgen heeft voor deze prijzen. Momenteel zijn er ruim 1500 gastadressen voor Bed and Breakfast.

Zaterdag belde er nog iemand van vrienden op de fiets om een nachtje te mogen slapen in mijn gastenkamer. Maar ja, dat ging niet, met declofenac en een net geschilderde kamer is dit onmogelijk.

Om uit de kosten te komen, moet ik  ongeveer 67 keer de kamer verhuren aan twee personen.  

Afgelopen nacht droomde ik van een grote vergaderkamer, waarhet vol stroomde met overwegend vrolijke mensen. 

Update: In overleg de prijs iets verhoogd. Prijs was te consuminderig.

2 opmerkingen:

  1. In de Volkskrant van gisteren stond een heel positief stukje over bed en breakfast. Waar het op neer kwam: ze vonden het een volwaardige branche met een goede service en prima ontbijtjes. Veel succes ermee! Leuke website van B&B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zuinig, je hebt me gevonden! Haha.

    Ja wat leveren deze mensen veel service voor een bescheiden prijs. Ik heb ze gevonden op de B&B site.

    BeantwoordenVerwijderen