maandag, februari 23, 2009

Prive uitgaven februari 2009

De PC is gerepareerd, de hoeveelheid papiertjes verwerkt in het spreadsheet, dus de uitgaven kunnen weer. Het is niet gelukt om 100% nauwkeurig te zijn, maar het is goed genoeg.
Het totaal is 340 euro

128 Eten
32 Fun
40 Cadeau's
40 Kapper, verf en haarverbetermiddel o.i.d.
31 Psycholoog
27 Zaden
10 Strijkijzer Hema
32 Stofzuigerzakken, autosleutels, snoer voor digitale telefonie, wasmiddel

Eten is veel meer geworden dan normaal, omdat er tijdens mijn ziekte andere mensen mijn boodschappen haalden. Ik had het ook zonder die boodschappen gered, maar er werd zo aangedrongen. Ze wilden zo graag iets dóéén. 

Weer geen kleding, want  onderhoud had voorrang totaal ruim 4.650 euro. Ik nam hiervoor 3.000 op van mijn spaarrekening en ik reserveerde niet de afschrijving auto en scooter.
Ik ben blij dat het grootste deel er op zit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen