maandag, maart 30, 2009

Correctie ontvangen van de NLEnergie maatschappijj

De Nederlandse EnergieMaatschappij stuurde mij een brief dat ik een creditnota krijg, nadat zij   Eneco vroegen of het klopte dat ik tijdens drie weekenden in februari 2008 het hoogste electriciteitstarief moest betalen in plaats van het gunstige dalstroom tarief.

Het heeft een tijd geduurd, ik ben van het kastje naar de muur gestuurd, er bleef me nog maar één weg over en dat was die van de energiekamer. Ik dacht dat ik recht had op bijna 27 euro, maar het is 127,98 euro geworden! Nee ik ga niet vragen hoe dit komt, of dat ze dit fout hebben gedaan. Niks, naks nada. Ik ga mezelf fuiven met iets leuks, b.v. een bloemetje of zo. Ik heb het verdiend!

Het totaal aan daltarief was hier 53% en 47% piektarief. Nu red ik dat niet meer. De magnetron wordt vaak gebruikt in de gastenkamer. Helaas heb ik afgelopen winter nog een electrisch kacheltje moeten gebruiken in diezelfde kamer. Dat gaat komende winter veranderen. Er komt een grotere radiator.  Maar voorlopig even niet. 

Het verhaal van het kastje en de muur enz Eneco staat hier te lezen. 

2 opmerkingen: