zaterdag, maart 14, 2009

Menu van de tweede week maart 2009

Zaterdag at ik bij mijn zeilmaat.  Actie bijpraten over een ongeval en overlijden van een bekend familielid. Bij de begrafenis waren veel politici aanwezig geweest. Er had ook een persbericht in dagblad Trouw gestaan. 

Zondag had ik een broer en schoonzus op bezoek. De eerder gekochte kletskoppen bij Lidl, waren al verdwenen voordat het avond was, dus bakte ik chocoladecake volgens recept uit het Elsevier kookboek.
Ik maakte pastinakensoep, met room en er bij zelfgebakken brood. We schreven vier coupletten voor de trouwerij van de andere broer van donderdag, op de wijs van "Berend botje ging uit varen."

Maandag, restant prutje uit de diepvries.

Dinsdag: gehakt op een rijstenwafel met daarbovenop tomatenketchup. 

Woensdag, mijn zus hier op visite, groentensoep, pastinaak, aardappelen vis en vla toe.

Donderdag: Mijn broer trouwt!!

Vrijdag: Restanten van woensdag met een nieuw visje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten