zaterdag, maart 28, 2009

Menu van de vierde week maart 2009

Zondag: Pizza bij  mijn vriend. Zijn zoon is vandaag 9 jaar geworden!! 

Maandag: Spruiten met uitgebakken ontbijtspek.

Dinsdag: Preitaart met bladerdeeg, gerasptekaas, geruld gehakt, ei, room en prei natuurlijk, toe chipolata yoghurt, voor 2 personen. Dat werd een latertje.

Woensdag: restjes spruiten + prei met gehakt om 9 uur 's avonds. 

Al carpoolend met familie gestopt bij het begin van een file bij Leiderdorp. Ik at een kop soep in een hotel dicht bij de rijksweg. Met vier personen zijn we een dagje naar verjaardag in Friesland geweest en ook naar een Workums museum.

Donderdag: zie woensdag, maar dan pas om 10 uur 's avonds.

Ik moest naar een trouwreceptie die tot half 6 duurde. Maar vrije tijd opnemen, dat is een dure aangelegenheid. Rotterdam is een drama met filetijd. Slechts 24 km te overbruggen met de scooter en ik heb TomTom-rider op dat ding. Ehmm, Tom-tom laadde geen energie op, nog een oefen projectje bij de 1e grote beurt,en op het laatst van de accu kom ik aan. Gelukkig. 
Hoe rijd ik terug vraag ik aan iemand die daar in de buurt woont. Oh, dat is simpel, dat is goed te doen antwoordde ik op het gegeven antwoord. Helaas het is al donker en dan: opbrekingen, omleidingen, ontbrekende bordjes, verkeerde bordjes, mijn onbekendheid. Dik twee en een half uur later ben ik thuis, voor een tocht die slechts 29 km had hoeven duren, niet meer dan een half uur!!! Het regende, het waaide en dat allemaal voor een receptie waar ik niet lang bleef. 
Bovenal moest ik op tijd thuis zijn voor gasten, en dat maakte me nog erger nerveus. Ze komen om 10.00 uur 's avonds, gelukkig is de kamer al weer schoon en de bedden weer opgemaakt, 's morgens vroeg.

Vrijdag: Eten bij een broer, ik hielp met uploaden en maken website.

Zaterdag: Bij mijn vriend.

Ik zal blijven proberen te schrijven, maar soms zit ik zo krap in mijn tijd.  Deze week was ik nauwelijks thuis. Volgende week mag het wat rustiger zijn.
Dit berichtje schreef ik eerder, maar werd op het door mij opgegeven tijdstip gepubliceerd. Ik schreef aan dit blogje dagelijks. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen