zondag, maart 15, 2009

Vette verkering

Het woord moet er uit, ik heb vette verkering met Mr Salsa.

Het valt mee, de vaste danspartner van Mr Salsa is echt voor Salsa en verder niets. Wanneer hij is uit geweest bellen we nog minstens één tot anderhalf uur.

Zaterdag lieten we zijn hond uit, aten hier bij mij het bekende maar nog steeds lekkere Pastinakengerecht.

We oefenden verder op Salsa, namen in de kleine uurtjes afscheid en vanmorgen zagen we elkaar weer.
We zijn blij met elkaar.  Ik ging met hem mee naar huis, we praatten, hij speelde orgel en tijdens een muziekstuk werd hij emotioneel. Ik had dat emotionele al vanmorgen, maar redeneerde het nog tijdig naar de achtergrond. Wat nu, eerst emotioneel omdat het niet lukt en nu emotioneel, omdat we zo blij zijn met elkaar!
Maar tijdens zijn muziekspel raakte de muziek hem en hij voelde hetzelfde wat ik eerder vanmorgen wegdrukte. 

Na de kerkdienst, tijdens het koffiedrinken, hadden we allemaal bekenden bij ons die nieuwsgierig vroegen wat er met ons aan de hand was.  

De psychologe heeft in mijn geval zin gehad, het geleerde breng ik in praktijk. Ik ben nog niet klaar met het traject, maar het werpt zijn vruchten af. 

8 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd en geniet ervan! anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor jullie!!!
    Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toe maar, dikke verkering. Heerlijk voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier had ik stiekem op gehoopt, Opnieuw Beginnen.... de prins op het witte paard!!!! Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm.. is wel heel gezellig voor je.. leuk.. ik ken je avontuur nog met je vorige vriendje..wat leuk om te lezen..dat je weer een vriendje hebt..

    BeantwoordenVerwijderen