zondag, april 19, 2009

Avondje tv kijken


Mijn vriend heeft een dramatische hekel aan tv kijken gekregen, doordat in zijn vorig huwelijk de tv constant aanstond. Het verstoorde de communicatie. 
De enige tv die bij hem in huis staat is hooguit voor het bekijken van een dvd of video. Maar verder liever geen tv meer.

Zelfs de kinderen die om het andere weekend komen logeren missen de tv niet. Ze doen spelletjes en praten, of klussen wat. De computer heeft een dominante plek in de kamer en daar zitten ze soms gedrieën spellen te spelen.

Het valt op dat ze aan pa soms meer vertellen over wat hen bezig houdt, stomweg, omdat de tv bij pa niet zo vaak aan staat als bij ma.

Ik kijk niet zoveel tv, maar een programma vond ik altijd fantastisch: GhostWhisperer, op zondagavond op Net5. Vanavond besloot ik om lekker vroeg naar huis te gaan en dan nog eens lekker te kijken. Is het programma niet op de buis!  Jammer.  
Bij Amazon.com kan ik een dvd kopen. Dat kan, zeker dat kan, maar doe ik dat? 

Het valt niet mee, om iedere zondagavond te dansen, of te praten met dat gezin. Nee, vanavond wilde ik lekker thuis zijn. Even afstand nemen van de grote veranderingen, de drukte. Een avondje tv. Niet dat ik klaag, ik ben zeer gelukkig en hij ook. We horen ook anderen zeggen, dat we veranderd zijn. Nu alleen dat programma nog en het liefst op DVD.

6 opmerkingen:

  1. Kijk eens op Marktplaats. In Tilburg een box met 4 seizoenen voor €45,-. Vanuit het niks opeens 2 kinderen "hebben" is best heftig. Zelfs als je ze zelf geworpen hebt is het soms erg nodig om een avondje rust te hebben. Groeten, Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon gratis downloaden met bittorrent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Hermine, dank voor de tip.

    @Bittorent downloadde ik gisteren op mijn laptop, maar ik heb nog niet makkelijk kunnen zoeken. Laat staan kunnen uploaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je hulp nodig mocht hebben wat betreft bittorent.. ik ben een expert.. haha..
    trek alles van internet af..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Patsie, Gisteravond samen de juiste instellingen opgezocht. Maar nog niets gedownload.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Besteld via Marktplaats voor 14 euro, deel 4 niet ondertiteld.

    BeantwoordenVerwijderen