donderdag, april 16, 2009

Sporten is fun

Sporten is niet mijn ding, maar een sport hield ik het langste vol en dat was Jazzballet. 
Ook danste ik graag, wanneer ik maar een danspartner had in meerdere gelegenheden.

Fitness hield ik nooit lang vol. Aan atletiek deed ik op de Rotterdamse atletiekbaan in Kralingen, samen met collega's. 
Twee keer wandelde ik de Nijmeegse vierdaagse, ook samen met collega's. 
Tennissen heb ik ook redelijk lang volgehouden al was dit ook niet mijn sport. Telkens weer die bal pakken. Onthouden wie er aan bal was, en met zijn vieren altijd maar draaien. 
Dat zeilen dat ik doe noem ik "meisjes-zeilen", en meer is het dan ook niet. 

Dansen daarentegen vond ik altijd het leukst. Vanavond starten Mr Salsa en ik samen op een dansles voor gevorderden.  Druk had ik het al, maar nu dus nog drukker.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen